Agencja odpowiada za:
- koszty związane z rekrutacja i zatrudnieniem danych pracowników,
- naliczanie wypłat i wynagrodzeń,
- formalności administracyjnych związanych z ZUS, Urzędem Skarbowym, świadectwa pracy, różnego rodzaju zaświadczenia potrzebne pracownikowi.
Korzyści dla współpracujących firm:
- zredukowanie kosztów związanych z szkolenie i zatrudnieniem pracowników,
- konkurencyjność rynkowa,
- wykorzystanie zaoszczędzonego czasu na inne działania firmy.
Plusy pracy tymczasowej dla pracownika
- Pozwala uzyskać zatrudnienie na ściśle określony czas, co umożliwia pogodzenie życia prywatnego z zawodowym.
- Pozwala zdobyć doświadczenie zawodowe, podnieść kwalifikacje w obszarach ważnych dla pracownika, zdobyć szeroką wiedzę i umiejętności, kontakty.
- Pracownicy po okresie zatrudnienia nierzadko otrzymują propozycję umowy o pracę.